torsdag 25 oktober 2007

Han har kommit hem!






Idag har varit en stor dag för vår familj! Vi har blivit en till! Disel har kommit hem. Efter mycket väntan och längtan har han slutligen hittat hit. Denna ljuvliga lilla varelse som kommer driva oss till vansinne med fotjagande i sängen, kattsand överallt, nerrivna blomkrukor, jagande av ögonfransar under småtimmarna, retande av hundar med mer. Men vad vore livet utan djur i sin närvaro. Så mycket glädje och kärlek som dom ger. Det sista överväger allt annat.

Ha en underbar kväll!

10 kommentarer:

H ennA sa...

Åh så söt!
De är ju som ens egna barn dessa lurviga varelser...

Anonym sa...

Jösses vilken ljuvlig varelse.
=)

Sött och sunt sa...

jag förstår precis vad du menar med att man inte kan motstå dessa underbara små varelser.. har själv en lite kisse som heter Sune..han har haft ned otaliga krukor och skvätt sand överallt...dessutom är han inte allt för poppis hos de vuxna katterna :)men vad gör det?? hihi

Dorthe ♥ sa...

Du har såå rätt..vad vore livet utan djur? Så söta dom är tillsammans :o)
Kram
Dorthe

Solsjö - Under en vind sa...

Supersöta!!! Katten är faktiskt inte helt olik vår kissemiss här hemma!!!
Din blogg ser jättefin ut, här kommer jag titta in igen!! Ser dessutom att er favoritaffär, är den som jag precis hittat på nätet! Ni har alltså nära dit....suck...nu blir jag avis! Jag älskar den stilen!! Jag har haft min blogg sedan i slutet av juli, men valde att stänga den för snart två veckor sedan, har nu en ny med bara inbjudna läsare! Om du vill följa med dit är du välkommen! Skicka ett mail till udnerenvind@telia.com så kommer en inbjudan!
Ha en skön söndag! Kram´Sara

NICOLINAS BONING sa...

Åh,han är ju alldeles ljuvlig!
Det är klart att ni behöver någon som driver er till vansinne nu när ni ska till att storrenovera i nya huset;-)
Kramar/Birgitta

Elzie sa...

Åh vilken söt kisse. Tänk om man ändå hade en sån liten goding. Hoppas du har en bra måndag.
Kram Elzie

faster atta sa...

Mmm, vilken söt liten katt som fått flytta in hos er! Har han hunnit att göra sej hemma än?

kram

Goa sa...

Kära du...tack så mycket för dina varma ord...Jag blir alldeles rörd!
Och samtidigt så oerhört glad...jag har verkligen inget hem utöver det vanliga...tycker bara att det är roligt att hålla på..:)
Jag vet att ni kommer att få så fiint...ert hus är ju, så ljuvligt!
Och nu har ni också fått en liten hjälpreda...söt liten kisse!!
Lycka till med allting...jag snokar runt här och följer läget..:)
Kram och ha en fin vecka!
Goa

Hem och Lycka sa...

Ååå vad söööt! kram