söndag 21 oktober 2007

Total kaos!



Hej mina vänner!! Klockan är 01.32 och jag och min käre sambo har precis ätit kvällsmat!! En hel lax inhandlades i onsdags för att vi skulle kunna festa på den i helgen och bara få vara så där kära och harmoniska som man behöver få vara ibland. Tänkte vi skulle ta en dag och bara vara. Vår lördag har varit STRESSIG värre. Vi har varit på stan och handlat kläder, åkt en bit utanför stan och köpt billiga skor och ja visst självklart en tur till Nordanby herrgård :) Vi tittade ut lite saker igår som vi bestämde oss för igår kväll.Vi har även börjat måla lite möbler m.m. Sen bar det av till huset och visade Roberts dotter var vi kommer att bo. Hon är 4 år så vi har inskolat! Jag är så slut så jag orkar knappt rora fingrarna över tangentbordet! Jag orkar inte skriva mer idag!


God natt och sov gott!
Pottskåpet ska bli vitt. Fortsättning följer:












En del av det vi shoppat idag.

9 kommentarer:

Elzie sa...

Haha! Det var så mycket för en lugn lördag det *s*. Men du fick ju med dig fina saker hem i alla fall.
Ert hus kommer att bli toppenbra. Mycket jobb, men när man gör något till sig själv så är det ju bara roligt.
Hoppas att söndan blir lugnare. Själv ska jag gå och jobba, bah!
Kram Elzie

Lisas torp sa...

Vilket mysigt ställe den där herrgården verkar vara! Så spännande med projekten du har och pottskåpet blir säkert en hit!

Jag förstår att ni har svårt att slita er från huset, det har alltid jag när jag åker därifrån. Men ni ska ju bo där!! Så härligt! Det riktigt kliar i mina inredningstankar att få börja med något som jag vet att jag kommer att få leva i sen.
Ha en riktigt skön söndag!!

Kram

Lisa

Goa sa...

Men så mysigt hus ni har...jag förstår...VERKLIGEN, att du längtar!
Tapeten är underbar...tillsammans med pärlspont, kan det inte gå fel...:)
Du får ha en "lugn" söndag!
Kraaam //Goa

Anonym sa...

Hej Gumman,
Hoppas att du fick sova som en riktig prinsessa.
Huset kommer att bli hur läckert som helst.
Jag har nästan också börjat längta lite.
;)
Puss och kram

NICOLINAS BONING sa...

Vilken bara-vara-lördag...fniss...stressigt värre ser jag;-)
Men ni har shoppat mysiga saker iaf...och jag hoppas att inskolningen gick bra.
Ta det lite lugnt nu i veckan så att du orkar fortsätta visa oss vad som händer...
Kram/Birgitta

faster atta sa...

Tihi... Laxen låter underbar! Go avslut på en intensiv helg! Ska bli jättespännande att se pottskåpet efter målningen! men stressa inte sönder er! njut!!!

kram

Hem och Lycka sa...

Vilket vackert pottskåp, det kommer bli superfint vitmålat sedan! kram

Skatan sa...

Hej! Så kul att hitta hit : ) Vilken kanna du har på bilden..är den ny eller ny-gammal? I vilket fall är den jättecharmig!

Hoppas vi ses igen en annan dag : )

Skatan sa...

Självklart! Det är bara roligt : ) Jag länkar tillbaka om det är ok?

Sov gott...