söndag 14 oktober 2007

Jag har gjort något dumt!!










Jag sa ju att ni idag skulle få se Roberts egenhändigt gjorda anslagstavla! Men jag glömde ju att fotografera den innan vi körde väg den. Hur tankspridd får man vara?! Tydligen väldigt! Men jag LOVAR att jag ska lägga ut en bild på den när vi flyttat! Men jag har foto på prinsessstolen i alla fall. Så det ska ni få se idag. Ikväll ska vi ha pysselkväll här i stugan. Jag ska sy lite julkuddar och annat juligt. Robert ska sätta upp lite taklister mm. så lägenheten bli ok innan avflytt. Å vad jag längtar efter julen nu. Första gången på många år faktiskt. Jag och Robert fantiserar om en vit jul med morgonpromenad med hundarna och sen krypa ihop framför kakelugnen med en mugg glögg. Vi tänkte faktiskt göra egen glögg i år. Har ett superrecept på glögg :) Blossa kan slänga sig i väggen. Nej nu är det dags att plocka fram symaskinen . Det riktigt kliar i fingrarna.








Suck pust stön... Ibland undrar jag hur stor hjärna hundar egentligen har!? Inte kan den vara särskilt stor.... Om man har varsin säng varför knöla ihop sig i en LITEN?? Men men det är kanske det Robert försöker förklara för mig på kvällarna.. hmmm. Men det är ju så mysigt att ligga nära :)






Trevlig kväll på er ute i cyberspace!

7 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

...fniss...Javisst är det skönt att ligga nära;-)
Vilken häftig stol! Det kan man inte tro (att det är samma alltså)när man ser före och efterfoton...
Kram/Birgitta

Goa sa...

Men så roligt att du hittade mig! Jag är ju oxå ny i denna värld... och har som du ett hus från "36 som vi oxå tuggar på...:)
Vi syns igen!
Må väl!
Goa

Goa sa...

Oh, jag glömde...stolen blev verkligen värdig en prinsessa... Jättesöt!
Kram!

Anonym sa...

Vilken skillnad!!!! Stolen blev ju jätte fin!:-)

faster atta sa...

Men, så skönt det ser ut... Våra vovvar gör precis lika dant! Stolen blev jättefin, den kan du verkligen vara nöjd med!

Anonym sa...

Prinsesstol.......
*fnissar*
Det är ju inte direkt prinsesstolar som jag förknippar med dig.
;)

Puss älskling.

Jessan sa...

Åh, vad din jack russel liknar min Rambo....jättelika! Kram