måndag 15 oktober 2007

Resultat!!

Det blev en hel del pysslande igår! Så roligt! Man blir så härligt trött i huvudet! hihi.... Tror jag ska grejja lite ikväll oxå! idag blir det inte mång rader, jag ska strax iväg och hämta min mamma. Vi ska åka ner en sväng på stan. Sen ska jag ila hem och se vad jag kan koka ihop av det som finns i pyssel lådorna. Eller just nu pysselflyttkartongerna. Nu är jag trött på att bo i en lagerlokal. Dessvärre känns 15:e november fortfarande oändligt långt borta! Men den som väntar på nå gott!!! Här får ni se resultatet av gårdagens aktiviteter!


Ha en bra dag!


10 kommentarer:

faster atta sa...

Men så söta!!! Esmeralda vet ett jättefint namn! Tack.

Jo, tilda är en design linje som panduro säljer. Det är en norsk tjej som heter Tone Finnanger som formger dem! finns mågna böcker och materialpaket att köpa.... Iallafall jag blir lite beroende....
kram

Elzie sa...

Vilka härliga figurer!! Man blir glad bara av att titta på dom.
Härlig blogg har du också. Går det bra att jag länkar till dig?
Kram Elzie

Anonym sa...

Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge.
Det suger FETT att vänta..........
I hate it!

faster atta sa...

Har länkat till er...Hoppas att det var OK.
kram

Marie sa...

Såå söta! Förstår att det måste vara jobbigt att vänta. Man vill ju börja greja med en gång i sitt nyinköpta hus.

Kram Marie

Goa sa...

Men så söta...man blir helt glad:)
Du, tänk så roligt det blir...det är jättenära!!
Oh, så kul:)
Kram

NICOLINAS BONING sa...

Nämän...ett sånt gulligt par:-D
Jag förstår frustrationen, men snart sitter ni fast i renoveringsträsket...fniss...och bara njuter av att det blir precis som ni vill!
Kramar/Birgitta

Elzie sa...

Kunde inte låta bli att hänga upp mig på vad som står under bilden till höger. VÅR favoritbutik!!! Hur får du gubben till det *s*? Min vill knappt in på IKEA!
Kram Elzie

Anonym sa...

Jamen HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
Skriv nåt mer nu då.
Nu när du äntligen har börjat skriva.
;)

Elzie sa...

Jag vet att det är folk som inte kan kommentera på min blogg emellanåt. Vet inte vad det beror på. Är inte alls haj på datorer *s*. Igår hade jag problem att gå in och kommentera på de flesta bloggar. Hopplöst!
Kram Elzie