tisdag 30 oktober 2007

Här igen!

Ja det var ett tag sen jag var här sist! Undrar om det är någon som överhuvudtaget kommer hit och tittar längre!? Jag har varit upptagen med nytt jobb så jag har varit helt slut på kvällarna. Men idag har jag köpt tyg och gjort överdrag till våra köksstolar. Kissen är ju så liten så varje gång han ska upp på stolen måste han hänga sig fast i skinnet uppe på stolsdynan. Det blir alldeles förstört så idag tog jag mig i kragen och sydde lite. Det var jätteroligt att pyssla med något. Det var ett tag sen det också. Tror det kan bli fint med dom överdragen i vårt nya kök. Det ska bli pärlspont och beige/vit rutiga tapeter. Jag är lite sugen på att sy servetter i det här tyget också. Bara sy dit en liten spetskant runt om. Vi får se hur det blir med det. Nu ska jag gå och hälsa på kudden. Ni får ha en underbar kväll!!


Kramar från oss!!

7 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Det är klart att jag kikar in till dig, för rätt vad det är så har det blivit ett inlägg...precis som nu;-)
Snygg dyna, det kommer att bli såå snyggt med servetter i samma tyg.
Jag ÄLSKAR matching you know=)
Kramar/Birgitta

faster atta sa...

Dynan är jättefin! Vilket jobb du lagt ner! Med spetskant runt om så kommer de att bli som små skira drömmar....

kram

Elzie sa...

Visst tittar jag in!! Inte alltid man hinner med allt man vill, så är det ju häri livet.
Så söta dynor du sytt. Kommer att bli jättesnyggt till det ni planerar.
Hoppas du får en bra kväll.
Kram Elzie

Marie sa...

Vilka fina dynor du sytt! Kommer att passa jättefint i erat nya kök.

Kram Marie

Lisas torp sa...

Hej!
Ja, det var ett tag sen. Man har ju lite annat att göra ibland också :)
Så mysigt med dina djur! Jo,jo...det har ju sina sidor att ha dem, men i längden är det ju underbart, men besvärligt när de ska "skolas in"...har haft både hund och katt så jag vet vad du menar!:)
Stolarna blir ju jättefina!
Ha en riktigt skön helg!

Kram
Lisa

Skatan sa...

Jag är här : )

Trevlig helg och kram!

PS - jag gillar dina dynor!

Hem och Lycka sa...

Men åå vad fint! kram